Lærere

Peter Oldrup

Favorit citat:
All music is folk music. I ain’t never heard no horse sing a song (Louis Armstrong).

I mine teenager år besluttede jeg, at jeg ville leve af musik, og den drøm har jeg forfulgt lige siden.
Jeg har taget den højeste musikalske uddannelse i Danmark hvor jeg debuterede fra februar 2015. Jeg har udgivet 2 CD'er som har fået gode anmeldelser og som jeg sælger når jeg er ude og spille koncerter.

I 9. klasse var jeg i skolepraktik hos min guitarlærer og elskede det. Lige siden har jeg drømt om at undervise i guitar.

Hvis du går til guitar hos mig lærer du at stemme guitaren og vi arbejder med guitarens teknik, rytme, noder, tabulatur, melodi, harmoni, osv. Jeg har samlet mit eget lille musikbibliotek. Her har jeg meget forskelligt musik ofte arrangeret i en metodisk fremgang. Men eleven opfordres også til selv at foreslå musik vi skal arbejde med.

Jeg elsker at lære fra mig og interesserer mig for stort set alt musik og bestræber mig på at formidle den på en uhøjtidelig måde.

Mere om mig på www.peteroldrup.dk