Musiklaboratoriet

Kunne du tænke dig at være med til at skabe din egen musik og lyd sammen med andre?
Har du en komponist, en producer en sangskriver eller en lydkunstner gemt i maven?

Det meste er muligt på dette hold, hvor essens er at vi er fælles om at skabe og at vi tør at eksperimentere sammen. Vi ved ikke altid hvor det ender, men vi ved at det nok skal ende godt. Det kan være vi skriver en festsang, laver et lydkunstværk til foyeren, remixer et stykke klassisk musik, skriver en sang til MGP, laver en flashmob i gågaden, skriver et manifest, laver musik til en film, indspiller en musikpodcast eller bare skriver nogle gode numre.

Det er ikke vigtigt om du spiller klassisk fløjte, rock guitar, laver hip-hop beats eller synger i kor.
Det vigtige er at du har lyst til at være en del af et fedt og kreativt fællesskab hvor vi skaber sammen.

Undervisningen foregår ugentligt på hold og ligger om tirsdagen. Alder mellem 12-20 år.
Undervisning varetages af Sigvard Madsen der er uddannet komponist og også underviser i saxofon på musisk skole.