Animation - Onlineforløb

Kalder alle der elsker film, tegnefilm, spil og fantasi universer, som er nysgerrige på hvordan man selv skaber noget!

Musiskskole kører to nye hold fra den 22. Oktober til den 17. December

YOUNG CREATIVES (8-12 år) hver tirsdag kl. 16:00-16:50
TEEN CREATIVES (13-17 år) hver tirsdag kl. 17:00-17:50

Undervisningen foregår via Zoom. Du skal bruge en computer med digitalt tegnebræt eller en tablet med digital pen. Alt software vi arbejder med er gratis tilgængeligt og vil blive udleveret sammen med øvrige oplysninger efter tilmelding.

Tilmelding foregår her på siden

Begge hold afsluttes med en livestream hvor alle forældre, venner, bedste forældre og andre nysgerrige inviteres til at se de projekter vi får bygget sammen.

Ring eller skriv gerne ved spørgsmål.

Undervisningen bliver ledet af Karsten Kjærulf-Hoop, som senest debuterer med animations Serien Ox & Ram og som er uddannet ved The Animation Workshop i Viborg i 2014.

Young & Teen Creatives er et samarbejde mellem Musisk Skole Kalundborg i samarbejde med Ox Academy.

Sted: Online
Periode: 22.10.2024 - 17.12.2024 (9 undervisningsgange)
Underviser: Karsten Kjærulf-Hoop - OX Academy